Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

To purchase worldwide , click here

מדיניות משלוחים


 

מדיניות משלוחים / החזרות

משלוחים עד הבית - גם בתקופת הקורונה

אז כמובן שיש לנו משלוחים כרגיל, אלא שמשום עומס על חברת המשלוחים עקב המצב - ייתכנו עיכובים בזמני ההגעה.

.משלוחים עד הבית יגיעו תוך 6-8 ימי עסקים

 

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר "פנינה רוזנבלום בע"מ"

 

רכשתם מוצר באתר www.rosenblum.co.il ואתם מעוניינים להחזיר אותו מכל סיבה שהיא?

אין בעיה, אנא קראו מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.



מתי ניתן להחזיר מוצר?

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח החבילה.

ניתן להחזיר כל מוצר אשר נרכש באתר ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש, המוצר לא נפגם כתוצאה משימוש, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר בקופסא המקורית, ותעודת המשלוח איתה סופק ובצירוף התוויות המקוריות. חברת "פנינה רוזנבלום בע"מ" היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.



 

 

 

 

 

 

 

החזרה באמצעות שליח

החזרות יבוצעו אך ורק באמצעות חברת המשלוחים שלנו, כתבו לנו מייל לכתובת: service@pnina.net, עם פרטי ההזמנה המלאים ופירוט הבקשה שלכם ואנו נדאג להשיב במייל חוזר תוך 3 ימי עסקים.

החזרות דרך חברת המשלוחים תתבצענה תוך גביית תשלום נוסף של 20 ₪.



החזרה וזיכוי

· יש לציין במייל האם תרצו לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה או זיכוי כספי לאמצעי התשלום איתו בוצעה העסקה ללא חיוב בעמלת סליקה. הזיכוי יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, עסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בהתאם).

· כל החזרה באמצעות חברת השליחויות תחוייב טלפונית בדמי משלוח בסך 20 ₪.

· איסוף המוצר יעשה ע"פ פרטי המשלוח המופיעים במערכת, במידה ותרצו לשנותם – אנא כתבו לנו במייל הפנייה.

· זיכוי בגין המוצר המוחזר יתבצע בתוך 14 ימים ממועד ההחזרה. בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל על השלמת התהליך.



מדיניות אספקה ומשלוחים ברכישה באתר "פנינה רוזנבלום"

משלוח עד הבית – תתואם ההגעה לכתובת שהזנת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים בשיחה או הודעה מקדימה את מועד הגעתם. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם אתכם את המשלוח ביום שלמחרת.

· זמני האספקה בישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק מותנים בהנחיות הביטחוניות של הצבא באותה עת ואינם בשליטתנו.

:זמני הגעת המשלוחים

בימים ראשון עד חמישי – הזמנות שיבוצעו עד השעה 11:00 ירדו אוטומטית לליקוט באותו היום.

 

// באחריות המזמין/ה לספק כתובת נכונה בה ימצאו בשעות החלוקה ולהישאר זמינים במספר הטלפון שסופק (בשעות החלוקה הרלוונטיות), לקוח שהשליח לא יצליח להשיגו כיוון שאינו בכתובת שסיפק או שאינו זמין - לא יהיה זכאי לקבל החזר עבור השירות.

 

לקוח שהזמין לכתובת שמחוץ לאיזור החלוקה - הזמנתו תשלח על ידי חברת המשלוחים בהתאם לימי האספקה הרגילים



 

אנא וודאו כי טופס אישור ההזמנה במייל מכיל את הכתובת למשלוח וכן מספר הנייד להתקשרות.

· רכישה מעל 600 ₪ באתר, תהא פטורה מתשלום דמי משלוח. רכישה מתחת ל-600 ₪ כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט באתר, החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים צעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.



עלות דמי משלוח- 20 ₪.

 

 

הבהרות :

· יום עסקים הינו כל יום, למעט - יום שישי, יום שבת, ימי שבתון, ערבי חג וחגים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.

· יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.

· מינימום הזמנה הינו 50 ₪.



 

 

לכל שאלה, אנחנו כאן לרשותך,

service@pnina.net

03-9522250